Loppan fyller 8 år!

onsdag, september 12, 2018

Loppan fyller 8 år!

Kan ni fatta att denna lilla loppan fyller åtta år idag? ÅTTA? 
Min underbara, vackra tjej! 

GRATTIS LILYAN!!!!!!


P.S. Glöm inte kika in på min Facebook att hämta ut dagens meny ;)




Vanliga misstag som gör att varken vikten eller midjemåttet minskar!

lördag, september 08, 2018

Vanliga misstag som gör att varken vikten eller midjemåttet minskar!



Här är några vanliga misstag som gör att varken vikten eller midjemåttet minskar!

1. Du tränar – men överäter
Du tränar flera gånger i veckan och unnar dig sedan något gott (och kaloririkt), antingen direkt efter passet eller lite extra på helgen.


2. Du halvfastar – men på fel sätt
Du är ”duktig” under din fasteperiod, men när den är slut äter du för mycket.


3. Du äter nyttigt – men för mycket
Nötter, frön, fullkornsbröd och osötad müsli är självklarheter i ditt skafferi. Men trots att dessa livsmedel är nyttiga innehåller de en hel del kalorier – och det kan faktiskt bli för mycket av nyttigheterna.


4. Du hälsostressar
Du försöker vara så hälsosam som möjligt – och stressar för att hinna med träningspass och att laga nyttig mat.


5. Du hoppar över måltider
Du skippar frukosten, kanske lunchen och äter istället på kvällen.


6. Du äter för snabbt
Du äter frukost på stående fot och lunchen med andan i halsen. Middag? Den kastar du i dig före träningen.


7. Du småäter
Du äter bra och regelbundet, men däremellan slinker det ner många extrakalorier.
(källa: www.mabra.com)


Kör Active Burn minst 4 gånger i veckan (30min / dag) , håll dig vid menyförslag och notera varje söndag din resultat. Med min program och din starka vilja kommer du att undvika alla dessa misstag.

En dag i veckan får du äta något gott. En liten bit (läs: inte hela, inte ens halva förpackning, BARA EN LITEN BIT) choklad eller pizza, glass eller tårta skadar inte ... du ska inte vara martyr men ÖVERDRIV INTE!!!! 

Nedan har du dagens meny - dag 14 (Det står rätt med kyckling till lunch och middag)

Jag publicerar inte meny här på bloggen varje dag men på min Facebook hittar du träningsprogram samt meny till alla dagar. Jag uppdaterar albumet dagligen.  




Nu ska vi ha lördagsmys! 
Imorgon ska jag försöka träna bort den där bananen med chokladsås! Hahaha ;)

Ha en underbar kväll!











Om inte nu när då?

onsdag, september 05, 2018

Om inte nu när då?

Imorgon? 1 januari? Innan semester? Efter semester?
Det blir aldrig något perfekt tid att börja leva hälsosamt. Det blir alltid någon ursäkt : sjuka barn, mycket jobb, svärmor på besök etc....

Stop! Sluta hitta på massa löjliga ursäkter! Börja nu! Motivera dig och andra! 
Var min motivation!
Träningsprogram och matförslag hittar du på min Facebook HÄR ;)


Till dig som redan är motiverad och använder mina träningsprogram och diet:
Tack för att du finns där! 
Tack vare dig har mitt jobb mening! Du är min motivation!
Tack för det!






Look Cute At The Gym - Look 1

tisdag, september 04, 2018

Look Cute At The Gym - Look 1


- This post contains adlinks from Adviral -



1. Crop Top / 2. Tights / 3. Water Bottle / 4. Trainers




Dagens Meny - Dag 10
(Dagens Meny: Dag 1-10 hittar ni HÄR)

Skäm bort dig själv, det är du värd!

måndag, september 03, 2018

Skäm bort dig själv, det är du värd!

Det ger ny energi så glöm därför inte, att ibland skämma bort dig själv!
Om inte du tar hand om dig, vem ska göra det då?

Hur skämmer man bort sig själv då ?
Nya naglar, härligt hemmaspa, massage med varma oljor efter dagens träning ... eller lite tid att varva ner och reflektera lite över tillvaro... 

 Bäst att du frågar dig själv! 


 Pssst... Dagens meny - dag 9 hittar du nedan




Det har redan gått en vecka!

söndag, september 02, 2018

Det har redan gått en vecka!

Kan ni tro att det har redan gått en vecka med träning och kost! 
Om du fortfarande är med såå stoooor stooor kram till dig! 
Grattis!!!

Ge inte upp! Det är bara början av din resa! Om några veckor, när du står framför spegeln, säger du:
"Fan, det var svårt men jag klarade mig och jag är stolt över mig själv!"

Kom ihåg att det du gör, gör du för dig själv....inte för din man, inte för dina vänner, föräldrar etc... BARA FÖR DIG SJÄLV!!!

Ge inte upp och fortsätt!!! Nedan har du dagens meny - dag 8 och 5 nya övningar. Du kan ersätta träningsprogram med dem (om du önskar det). Gör varje övning 15 gånger, vila 10 sec mellan övningarna och repetera hela 3 gånger.

Imorgon är det en ny vecka så ni som inte började än kan göra det imorgon ;)
Om ni har svårt att hitta träningsprogram och menyförslag här på bloggen så kika in på min facebook (HÄR).
Där hittar ni allt i album "Menyförslag" och "Övningar"

Lycka till!!! :)







Copyright © 2017 ღ Agnes Winqvist ღ